6 Ekim 2014 Pazartesi

Kendime mini bir dolap yaptım

Takılarımı çoğu bayanda olduğu gibi bende, ya bir çantamın içine doldururdum ya ayrı ayrı bir yığın kutuya koyardım ve açıp bakmaya üşendiğim için aldığım bir sürü takıyı da kullanmadan kenarda bırakırdım :/
Ta ki kendime bir anda isteğe gelip kendime bir mini dolap yapana kadar :) Hem çok kolay hem de masrafsız olan bu kutuyu sizinle de paylaşmak istedim.
   İhtiyacımız olan ya ayakkabı kutusu tarzında iki yada üç kutu. Veya mukavva kartonlar, kağıt bant, boya fırçası ve akrilik boya.
Ayakkabı kutusu bizim dolabımızın ana kısmını oluşturacak ve içine istediğimiz sayıda çekmece yapıp yerleştireceğiz işte bu kadar :))
  Çekmeceleri dikdörtgenler prizmasını düşünerek yaparsak daha iyi şekillenir aklımızda, yalnız bu prizmanın üst kenarı olmayacak. Kutunuzu zevkinize göre boyayın veya kumaşla kaplayın veya isterseniz kağıtlarla süsleyin o kadar fazla seçenek var ki isteğinize göre birine karar verin ve hemen başlayın :)
Ben kolay olduğu için akrilik boya ile hemen boyadım ve birkaç dakika içinde kurudu eşyalarımı yerleştirdim.
Üstüne de kolyelerim için iğne takıp yer yapmış oldum.
Şimdiden kolay gelsin yapılan mini dolapları burada paylaşmanızı çok isterim mailime siz atın ben paylaşayım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder