18 Ekim 2014 Cumartesi

Mavişş Hırkam :)

Çok seviyorum böyle minnacık bebeklere küçük hırkalar, yelekler, kazaklar örmeyi :))
Bu defa önceden ördüğüm bir hırkaya cep yaptım henüz dikmedim ama dayanamayıp hemen paylaşıyorum. Hırkamız yakadan başlanarak örüldü. 3-4 numara şiş ile örmüştüm yanılmıyorsam. Yeni başlayacağım bir hırkada bunu anlatarak paylaşmayı istiyorum, beklemede kalın :)
    Gelelim cep yapımına. Bebek hırkası olduğu için ve hırkam dümdüz maviden oluştuğundan ben sevimli bir ayıcık şablonunu seçtim. İnternette bu tarz şablonlar çok var. Size en sevimli geleni bulun ve hemen örmeye başlayın. Zemin rengine karar verip, şablonun enindeki ilmek sayısından 10 ilmek fazla başlayın. Bu fazlalık zeminin her iki yanında 5'er ilmek olacak şekilde ayarlayın. Böylece çerçeveye alınmış gibi bir görünüm oluşacaktır :) Ben iplerimi aynı kalınlıkta seçmediğim için biraz kırıştı bu hatayı siz de yapmayın zemindeki ip ve diğer tüm renkler aynı kalınlıkta ipler olsun. Şablondaki her kare sizin öreceğiniz bir ilmek demek. Bu durumu dikkatle takip ederseniz biraz sabır sonucunda çok sevimli örgüler elde edebilirsiniz. Kolay gelsin :))

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder