6 Ekim 2014 Pazartesi

Örgü örmek kesinlikle terapi :)

Geçen sene 15 tatil adı verilen süreç bizim fakültede 40 gün olunca bende de örgü merasimi başladı :)) Tüm internet sitelerine hücum edercesine bakmaya başladım. Hangi örnek güzel hangi iple ne örülür ne yapsam diye sabah akşam harıl harıl araştırıyordum :)) Bu çabayı dönem derslerinde göstersem ilk 10 ile dönemi kapatırdım herhalde, neyse ki boş boş televizyon ile geçirmemişim de bu sevimli örgülerle geçirmişim. Tesellim bu oldu gerçekten :)
Şu aralar vizem var, olmasaydı anlatımlı olması için kesinlikle örerdim ama o kadar vaktim yok ne yazık ki :/
Elimde olan resimlerden bazılarını bırakıyorum daha sonra anlatarak da yazacağım inşallah :)
İyi örmeler
 Hayatın her anı ayrı bir güzel. Beni bekleyen anatomilerin olduğu sıkışık zamanlarda buna dahil :/ :))
 
 

1 yorum:

  1. Cok harika gözüküyorlar özellikle eldivenlere bayıldım ellerine saglık :))

    YanıtlaSil