25 Ekim 2014 Cumartesi

Yeni Minik Kavanozum :)))

Direk başladım yapmaya :) Defalarca yaptım en sonunda tek tük kusurlar olsa da gözüme gerçekten sevimli gelen minik baharatlık yaptım :))
   İşin püf noktaları varmış, internetten baya araştırdıktan sonra konu hakkında daha da bilgili oldum galiba :) Bakalım zamanla daha da gelişir inşallah.
Sünger fırça ile yüksekten ve tak tak diye çok sert değil ama kararlı ve oturaklı vuruşlar yapmamız gerekiyor. Çünkü aksi durumda çok hava kabarcığı oluşuyor ve bu da çok çirkin bir görüntüye neden oluyor.
Ayrıca stencil ile yapılan desenlerin altına da boya bulaşıyor. Bunun özel bir fırçası satılıyor mutlaka bu fırça ile boyayın. Fırçayla sert ve dik vurmaya özen gösterelim :)
Benim bir yuvarlağımdan dışarı taşmış :/ Ne yapalım kısmet deneye deneye daha da iyi olacak sanırım :)
Eğlenceli boyamalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder