26 Kasım 2014 Çarşamba

Bileklik Yapımı

Örgüden hem pratik hem de çok tatlı bir bileklik yaptı :) Gören arkadaşlarım da çok beğendiler.
  Sizler için paylaşıyorum dışarıdan almak yerine kendimiz de harika aksesuarlar yapabiliriz hem de çok daha uygun fiyata :)




Bildiğimiz haraşo örgü ile ördüm. dikdörtgen şekil olunca örmeyi bitirdim.
     Dikdörtgenin uzun kenarı bilek çevremizin ölçüsünden biraz daha büyük olsun, böylece kolumuza giriş çıkışı rahat olur.
      Kısa kenarı ise istediğimiz kalınlığın iki katı olmalı. (Bitiminde dolgun gözükmesi için ikiye katlayacağız.)
     İstediğimiz şekilde süsleyebiliriz, boncuklarla örgüyü örebiliriz yada sonradan ipler boncuklar objeler ekleyebiliriz. Ben koyu tonlar seçtiğim için daha ağır bir bileklik olsun istedim ip geçirdim ama boncukta çok yakışır eminim.

Dikişleri alt kısma denk getirdim. Kolumdan biraz daha geniş yaptım ama çok az geniş yapın duruşu kötü olmasın. Bu sayede kola rahatça girip çıkacaktır. Zaten örgü genişleyebiliyor ama çok çekmeyin sarkar kötü durur.
 Tavsiyem örerken sıkı değil tam aksine bol bol örün dolgun kabarık daha farklı bir örgü gibi duracaktır. Kolay gelsin.

 
 
Bu da kullanmaya hevesli olduğum eşyalarım iplerim boncuklarım vs..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder