26 Kasım 2014 Çarşamba

Cüzdan Yapımı

Araya uzun bir ara girdi, ama bu süreçte bir şeyler yapmaya devam ettim.Sadece bloğuma ekleyemedim.
    Gelelim cüzdan yapımına.

Kullandığım malzemeler;
-sert karton
-ince keçe
-iğne iplik
-makas
-çıt çıt yada cırt
                    Bu malzemelerden sadece ince keçeyi dışarıdan temin ediyorsunuz. Geri kalan her şey evimizde olan malzemeler. cırt ise kullanmadığınız çantalarınızdan temin edebilirsiniz. Mutlaka böyle bir eşyanız vardır :)
   Önce cüzdan boyutuna karar verdim ve bu boyutta sert karton kağıt kestim. İç gözlerin yerleşimini isteğime göre tasarladım ve o gözler içine de sert kartondan parçalar kestim.
  Kesilen parçaları keçe üstüne koyup çevrelerinden yarım cm kadar pay bırakarak kestim ve elimde (dikiş makinem olmadığı için) incecik çok dikkat ederek düz bir şekilde diktim.
   Dikilen parçaları en büyük cüzdanın dışını oluşturacak parçaya yerleştirdim ve daha kalın bir iğne ile hepsini diktim. Bu kısmı biraz zor oluyor kartonu delmek zor ama yapılabiliyor :)
Artık cüzdanınız hazır :) Kolay gelsin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder