7 Ekim 2014 Salı

En sevimli not kartları

       Yazı yazmaya bayılıyorsanız tam sizlik :)))
Benim en sevdiğim şeylerden birisi, aklıma bir anda gelen satırları kaydetmek veya sevdiğim sözleri not etmektir. Hatta bu sözlerle dolan defterlerim vardır :)) Bu yaptığım kartları da, ya yazılar yapıp kendime saklıyorum ya da bir arkadaşıma hediye almışken yanında güzel sevimli bir hatıra olarak bırakıyorum :)
    Ayrıca yapımı da çok kolay. İhtiyacınız olan tek şey bildiğimiz renkli karton ve kurşun kalem :) İstediğiniz bir kahraman veya resim seçerek yeteneğiniz varsa uğraşmayı seviyorsanız direk bakarak çizin daha da güzel duruyor ama uğraşmak zor geliyorsa ve güzel olmadığını düşünüyorsanız bir yerden beğendiğiniz resmin çıktısını alıp kopya çekebilirsiniz. Bence hemen hazırlayın, bir kenarda hediye olarak verilmeyi beklesin :))



Ben çizmeyi çok seviyorum bu yüzden uğraştırıcı olmayan kolay karakterler seçtim :) Sizler daha da harika kartlar oluşturabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder